سلام به همه دوستای خوبم خوبین خوشین شب یلداتون مبارک

ان شالله که هر آرزویی دارین به آرزوتون برسین و برای شفای بیماران دعا کنین مرسی بچه ها امشب خیلی خوشحالم آخه دوستم که دلم براش خیلی تنگ شده بود بهم زنگ زد و حسابی بعد از مدت ها با هم حرف زدیم هوراااااااااااا




سلام به همه دوستای خوبم خوبین چه خبرا امروز چطور بود براتون من که امروز صبح خواب موندم و بدو بدو حاضر شدم و رفتم سرکار امروز ناهار پیش مامان بزرگ بودم آخه مامان بزرگم طبقه پایین ما زندگی میکنه راستی میخوام برم ورزش باستانی و زورخانه ای به نظر تون برم یا نه رفتم شرایطشو پرسیدم گفت از اول ماه میتونین بیاین راستی برای دوستم خیلی دعا کنین آخه امروز رفت دکتر بهش دارو داد دعا کنین حالش با این دارو ها خوب بشه آخه خیلی نا امید شده میگه شدم مرده متحرک منم خیلی نگرانشم :-(

سلام به همه دوستای خوبم خوبین خواستم از راهنمایی خاتون برای بهتر شدن وبلاگم تشکر کنم 

خوب روز جمعه چطور بود خوب بود براتون من که امروز رفتم استخر چقدر آدم سبک میشه وقتی میری استخر ظهر که خواب بودم مثل همیشه بابام گفت پاشو درست بخون یک روز ظهر نشد ما با آرامش ظهر بخوابیم  خوب دیگه یک روز دیگه گذشت چقدر عمر آدم زود میگذره راستی یکی از دوستام حالش خیلی خرابه دعا کنین زودتر خوب بشه مرسی





سلام به همه دوستان خوبین خواستم تشکر کنم ازتون که به وبلاگم سر میزنین و نظر میزارن

نمیدونم امثال چرا مشهد اینجوری شدی همش ابر میشه و یک ذره نه بارون میاد و نه برف فکر کنم ابرها از روی مشهد دور میزنن دیروز میخواستم برم ماموریت به خاطر اینکه اونجا برف اومده بود راه ها بسته بود و لغو شد و خیلی غصه خوردم که چرا اینجا هیچی نمیباره خدایا حکمتش چی

خدایا برف و باران رحمتت رو بر سر بندگانت نازل بفرما  آمین



سلام خوبین چه خبرا امروز سر کار پشت سرم حرف زدن و آبروم رو همه جا بردن و برای همین حرف الکی حراست هم رفتم

چقدر راحت آدم ها با آبرو آدم بازی میکنن فقط به خاطر منافع خودشون