عید مبارک

سلام به همه دوستای خوبم خوبین پیشاپیش عیدتون مبارک انشالله سالی با خوبی و خوشی و سلامتی داشته باشین خواستم از همتون تشکر کنم که تو این یک سال تو شادی و غم کنارم بودین و کمکم کردین مرسی راستی فردامسافرت خونه بابابزرگم رفتین سفر مواظب خودتون باشین شاد باشین

تشکر

سلام به همه خوبین خواستم تشکر کنم از همه دوستای خوبم که بهم انرژی مثبت دادن دعا کنین مرسی

خوب دیگه چه خبر خوبین من که هفته ای که گذشت همش ماموریت بدم و خیلی خسته کننده بود امروز رفتم استخر چقدر چسبید مخصوصا سونا و جکوزی خیلی میچسبه راستی  امسال هم دیگه تموم داره میشه چقدر زود گذشت امسال

دعا کنین برای خواهرم


حالم خوب نیست آخه خواهرم رفته آزمایش داده دکتر گفته بهش ممکن چند درصد بچه ها عقب مونده باشه خیلی گریه کرد خیلی ناراحتم بچه ها ازتون میخوایم دعا کنین

خدایا شکرت

خدا  رو شکر میکنم که امسال هم که داره تموم میشه همه چی خوب بوده خدایا شکرت به خاطر همه نعمت هایی که بهمون دادی خدایا شکرت که سالم هستیم امروز یک جایی خوندن بزرگترین نعمت اینکه صبح بلند بشی و ببینی پدر و مادر سالم و سلامت هستن و میتونی یک روز دیگه کنارشون زندگی کنیم و خدا رو شکر کنی که هستن ولی یک موقع هایی با بد اخلاقی ناراحتشون میکنیم بچه ها یک پیشنهاد بیاینن هر روز صبح که از خونه میاین بیرون از مادر و پدر بپرسین ازتون راضی باشن آخه خیلی انرژی خوبی به آدم میده

خدایا شکرت به خاطر همه چی

خدایا شکرت