سلام به همه دوستای خوبم خوبین خوش میگذره من که درگیر امتحانامم دو تاش تموم شد مونده دو تا دیگه که دیگه راحت بشم امروز حالم یک جوری دلم تنگ شده دلم تنگ شده برای بهترین دوستم که خیلی دوستش دارم و ازم دوره بچه ها دعا کنین که زودی قسمت بشه بیاد پیشم مرسی



سلام امروز آزمون داشتم این دفعه هم سخت بود میترسم این سری هم بیفتم دعا کنین برام که قبول بشم

راستی مامانم امروز بهم گفت قرار دایی بشم هوراا نمیدونین وقتی شنیدم چه حال خوبی داشتم وای یعنی میشه خدایا منو به آرزو برسون دعا کنین بچه ها برام مرسی


سلام به همه خوبین خوشین چند روز نبود درگیر کار و درس آخه از هفته آینده امتحان هام شروع میشه برام دعا کنین راستی دوستم حالش خدا رو شکر خوب شده و خیلی خوشحالم جمعه رفتم پیشش و حسابی بهمون خوش گذشت جای همتون خالی دیگه این چند روز هم همه چی خوب بوده خدا رو شکر

سلام به همه دوستای خوبم خوبین خوشین زندگی بر وفق مراد هست نمیدونم چند وقته دوستای نزدیکم  مریض شدن و براشون مشکلی پیش میاد داداشم هم دو روز پیش انگشت پاش تو فوتسال ضربه خورد و خیلی کمبود شد نمیدونم چی شده این چند وقت کخ این مشکلات داره پیاش میاد

اگه میشه برای دوستام و داداشم  دعا کنین که زودتر خوب بشن