هفت روز گذشت


گفته بودی مرد تنهای شبی ، تنها شدی؟

در وطن بودی ولی تنها چرا معنا شدی؟

ای حبیب آسوده خاطر باش بعداز مردنت

مرد تنها نیستی ، در قلب ماها جا شدی!!

چونکه اینجازنده هارا زنده برگورش کنند

مرده ها را می پرستند و تو هم والا شدی

روزگاری درد غربت ، روزگاری در وطن

درد دوری را کشیدی،در وطن حاشا شدی

آنقدر نامهربانی دیدی از اطراف خود

در بیابان ماندی اما مثل یک دریا شدی

نام زیبای تو را در قلب خود حک می کنم

آنقدر زیبا تو خواندی فاتح دلها شدی

ای حبیب ای صوت زیبایت طنین قلبها

مرد تنهای شب امشب رفتی و تنها شدی


هفت روز گذشت از رفتن مرد تنهای شب
روحش شاد

پایان امتحانات

سلام علیکم چطورین تموم شد راحت شدم دو هفته سخت خدا رو شکر به سلامتی تموم شد فقط دیگه مونده نمره ها که دیگه معلوم نیست چی بشه

امتحان آخر

سلام چطورین خوبین چه خبرا میبینم که همه درگیر امتحان ها هستین مثل من دیگه دارم میرسم به غول آخر که سه شنبه و 2 هفته سخت و خسته کننده خدا رو شکر داره تموم میشه این ترم خدا رو شکر داره تموم میشه راستی نماز و روزه هاتون قبول باشه ماه رمضان خوبه خدا رو شکر تا الان خوب بود من که روز در میان بعد افطار میرم پارک ورزش میکنم و بعدشم میرم استخر خیلی حال میده شماها هم امتحان کنین چند روز پیش هم  رفتیم برای نی نی مون (نی نی خواهرم) کمد و تخت خریدیم قشنگ شده بود و منتظرم که شا پسرمون بیاد ان شالله  یک چیز دیگه آلبوم جدید محسن چاووشی اومده گوش کردم خیلی قشنگ بود حتما گوشش بدین و حیف که حبیب مرد تنهای شب فوت کرد خیلی غصه خوردم خدا رحتمتش کنه واقعا مظلوم از بین ما رفت حیف

تا که بودیم نبودیم کسی

کشت مارا غم بی هم نفسی

تا که خفتیم همه بیدار شدند

تا که مردیم همگی یار شدند

قدر این شیشه بدانید که هست

نه در آن موقع که افتاد و شکست

فاتحه

مامان دوستم چند روز پیش فوت کرد تو سن 45 سالگی به خاطر اشتباه پزشک ها که نتونستن بفهمن که چه مریضی داره خیلی ناراحتم دوست چند روز پیش زنگ زد و پشت تلفن خیلی گریه کرد برای شادی روح مادرش بچه ها یک فاتحه اگه میشه بخونین مرسی

امتحان

سلام  خوبین دیروز امتحان داشتم بد نبود با امداد غیبی که رسید بد نبود راستی از فردا ماه رمضان شروع میشه ان شالله که هممون بتونیم این ماه رو روزه بگیریم