تولدم مبارک

سلام چطورین فردا تولدمه هوراااااا یک سال بزرگتر شدیم چه زود عمرمون داره میگذره تولدم رو به خودم تبریک میگم:-)

تعطیلات

سلام چطورین تعطیلات خوش گذشت برای من که خوب بود آخه رفتین شهرستان خونه بابا بررگم و همه اقوام جمع بودیم و حسابی خندیدیم خیلی حال داد  و حسابی تفریح کردیم کاش هر چند وقت یک همچین تعطیلاتی باشه که همه دور هم جمع بشن و روحیه شون عوض بشه

عید مبارک

سلام به همه چطورین خوبین عیدتون مبارک ماه رمضون امسال هم تموم شد چه زود گذشت ان شالله که خدا نماز و روز های همه رو قبول کنه انشالله ماه رمضان امسال خوب من که زیاد اذیت نشدم و من به خودم تبریک میگم که تونستم 3 کیلو لاغر کنم این اتفاق بزرگ رو به همه هموطنان عزیز تبریک عرض میکنم و فردا رو تعطیل اعلام میکنم برین حالشو ببرین

قبول باشه

سلام چطورین خوبین قبول باشه این سه شب خیلی خوب بود خیلی حال داد دعا میکنم تا سال دیگه زنده باشم و بتونم بازم تو این شب های عزیز تو حرم باشم حتما اگه میتونین تو این شب های قدر سال دیگه بیاین مشهد خیلی خوبه و برای یکبارم هم حال و هوای این شب ها رو کنار امام رضا تجربه کنین ان شالله

سلام به همه دوستای خوبم نماز و روزه هاتون قبول باشه عزاداری هاتون قبول باشه الان از حرم امام رضا رسیدم خونه جای همتون خیلی خالی بود برای همتون دعا کردم اصلا یک حال و هوای خاصی داری ان شالله که همتون قسمتون بشه این شب ها حرم امام رضا باشین امشب تو حرم بارون اومد و آسمان هم امشب گریه کردچقدر زیبا بود که مردم زیر بارون تو این شب عزیز دعای جوشن کبیر میخوندن و صحنه خیلی زیبایی بود ان شالله که هر کسی هر آرزویی داره به آرزوش برسه الهی آمین