برگشتم

سلام چطورین خوبین نمیدونم چند وقت بود حوصله نداشتم بیام وبلاگ نمیدونم چم شده بود دیرور رفت دکتر تغذیه برای لاغری گفت باید 10 کیلو لاغر کنی و بهم برنامه داد و گفت هر رور باید ورزش کنی و از امروز شروع کردم

مهربانی

می گویند قلب هر  کس به اندازه مشت بسته اوست اما من قلب هایی را دیده ام که به اندازه دنیایی از محبت عمیقند  دلهای بزرگی که هیچ وقت در مشت های بسته جای نمی گیردمثل غنچه ای که با هر طپش شکفته می شوند دل های بزرگ که مانند کویر نا محدودند و تشنه اند تا ابر محبت ببارد در عوض دلهایی هستند که حتی از یک مشت بسته هم کوچک ترند دلهایی که شاید وسیع هم بتوانند باشند اما بیش از یک بند انگشت هم عمق ندارند و تو هر وقت خواستی بدانی قلبت چقدر بزرگ است به دستت نگاه کن وقتی که مهربانی را به دیگران تعارف می کنی

من برگشتم

سلام به همه دوستای خوبم خوبین چه خبرا من اومدم جاتون خالی رفته بودم مسافرت با داییم خیلی حال داد خیلی خوش گذشت بعد چند وقت مسافرت چسبید .

راستی چند روز تو تلگرام دوستم خوبم تو یک گروه آموزشی هر انسان یک رسالت عضو شدم که مربی خوبی داره و در مورد شکرگزاری خداوند هستش که هر روز خداوند رو در مورد نعمت هایی که داره شکر کنیم و شکرگزاری رو هر روز داخل دفتر بنویسیم من چند روزه این کار رو دارم میکنم خیلی احساس خوبی بهم میده و یاد میده که همیشه به چیزهای مثبت فکر کنیم .  از دوستم خیلی ممنونم که من رو تو این گروه عضو کرده