نظرات 8 + ارسال نظر
خاتون دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 11:50 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام
من یه پیشنهاد دارم برات.البته اگه از پیشنهادم ناراحت نشی.بنویس.آره درست خوندی حرفم رو بنویس.بزار ما هم راجع به مطلبت نظر بدیم.خیلی وقتا نوشتن حرفای خود آدم بهتر میتونه تاثیر گذار باسه.نمیگم دیگه شعر و اینا نزار هاااا.منم خودم شعر میزارم اما گذاشتن فقط شعر ،یکنواختی میاره و هیجان نداره که الان عایا تو وب چه شعری گذاشته.
میدونی امیر من چندین ساله وبلاگ نویسم.اولین وبم هم همش شعر بود.بعد دیدم دوس دارم حرفامو بنویسمو و نوشتم و خیلی موفقیت آمیر بود.
البته این فقط یه پیشنهاد بود.
هر تصمیمی میگیری موفق باشی

سَــــــــــــ (•̮̮̃-̃)ــــــــــــلآم............پُستِ جَدید گُذاشتَم ♥♂....اَگِه دوســـــــ ♥ــــــــت داشتین سَر بِزَنید ♥♂......اُمیدوآرَم از کآمِنــــــــ ✿ــــــت هایی که بَراتون گذاشتم خوشحــــــ:)ــــــــــال شُده باشین و رآضـــــ √ـــــــــی کُنَنده بآشَن ♥♂...موفق بآشی دوست گُــــــــلَم ♥♂...........خُـــــــــــــــــــ (●̮̮̃•)ــــــــــــــدآفِظ تآ کآمِنت هآیِ بَعـــــ:)))))ــــــــدی ♥♂
____________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_____

امشب تمام حوصله ام را در یک کلام کوچک از تو خلاصه کردم
ای کاش می شد یک بار بگویم ” دوستـت دارم “
ای کاش فقط تنها همین یک بار تکرار می شد!

یـہ وقتایے..
اُونقَـد هیچکس حالے اَزَت نِمیپرسہ
کہ آدم شَکـ میکنه
نکنہ مُـرده وخودش خَبـرنَــداره ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

از دنیا دل کندم
بحث عشق و عاشقی نیست
خم شد
کمر
اعتمادهایم...
اینجا مـــــــن هستم !!
نیــــــــمکتی چوبی وچتــــری که بسته است ...!
دلم تنـــــــگ نیست ...

↯ وَقتــی
. ☜بــــــــ⇧ــــ⇧ــالایی ☞ هــــَس
⇩نــیازی به پایینــــ✘ـ ــــی هـا نیـــس... ⇩
↹ دلتـــو بـــِده بش...تا تــَه دنیا بـــاهاته ↹
مخلصــ✘ـ ـــِتــَم.... ☜خــــُدا☞

سلام......از تموم مطالب وبتون دیدن کردم....آپم ... حتما سر بزنید....من هم سر فرصت کامنت هامو بیشتر میکنم...موفق باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.