امتحان آخر

سلام چطورین خوبین چه خبرا میبینم که همه درگیر امتحان ها هستین مثل من دیگه دارم میرسم به غول آخر که سه شنبه و 2 هفته سخت و خسته کننده خدا رو شکر داره تموم میشه این ترم خدا رو شکر داره تموم میشه راستی نماز و روزه هاتون قبول باشه ماه رمضان خوبه خدا رو شکر تا الان خوب بود من که روز در میان بعد افطار میرم پارک ورزش میکنم و بعدشم میرم استخر خیلی حال میده شماها هم امتحان کنین چند روز پیش هم  رفتیم برای نی نی مون (نی نی خواهرم) کمد و تخت خریدیم قشنگ شده بود و منتظرم که شا پسرمون بیاد ان شالله  یک چیز دیگه آلبوم جدید محسن چاووشی اومده گوش کردم خیلی قشنگ بود حتما گوشش بدین و حیف که حبیب مرد تنهای شب فوت کرد خیلی غصه خوردم خدا رحتمتش کنه واقعا مظلوم از بین ما رفت حیف

تا که بودیم نبودیم کسی

کشت مارا غم بی هم نفسی

تا که خفتیم همه بیدار شدند

تا که مردیم همگی یار شدند

قدر این شیشه بدانید که هست

نه در آن موقع که افتاد و شکست

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان اریا جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 00:32

واقعاحیفش.دام کنده شد

شه دخت سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 09:46 http://talkhoshirineman.blogfa.com

سلام حالتون چطوره؟؟
من‌که امروز اولین روزه که روزه‌گرفتم ....ایشالا‌نی نی تون به سلامتی میاد ...من که هیجا نمیرم ....فقط تو خونم ...
گاهی با دوستام تو کوچمون قدم میزنیم ....
خخخ استخرم داریما ...ولی به مسئولش میگم اگه میذاری باس با لباسای‌خودم بیام میگه نمیشه منم میگم جونم بره اینارو نمیپوشم خخخخ مسخرم بخدا .ولی زیاد دوس دارم برم ...

قبول باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.